September 17, 2011

*wekeend time*

Hey my crazy people! Long, long time - I know, I'm such a bad girl... ;) but today is Saturday so you can forgive me it. So, what's new at me? Many, many things. The most important is a fact that I've a new logo on my web! It's really amazing because I'm not not 'anonymous' anymore and I hope you'll like it, as I. :)

Here is it:








Ok, what else? I finished a few very nice projects and, as you know me, I already have next crazy and, i hope so, interesting ideas which I want to do soon, maybe next week - keep your fingers crossed for it :D Tomorrow is Sunday and... my week confession here! I'll write everything - the best [things, songs, words, movies and etc.] of this week. Hope it'll be something interesting :)
And how are you, my friends? Hope, you've a great time just like me.

Love,
♥ Gosia M

P.S. If you don't know about what page I'm talking, go here and check it out: [GMP]  http://www.facebook.com/gosiamikosphotography 

***

Witam moich małych szaleńców! Znów upłynął długi czas od mojego ostatniego wpisu - i wiem, że jestem okropną, małą osóbką ;) ale dziś jest sobota, więc, niestety, ale musicie mi to wybaczyć. Co nowego u mnie? Jak zwykle, masa nowości i wiadomości. Najważniejszą z nich jest wiadomość o moim nowym logu na mojej stronie! Jest naprawdę super i co najważniejsze, nie jestem już 'anonimowa' i mam nadzieję, że to logo spodowa się wam tak samo jak mi :)
Oto one:








Co jeszcze? W tym tygodniu skończyłam kilka fajnych projektów i jak już znacie mnie, mam już kolejne pomysły, miejmy nadzieję, że będą w 'miarę przyzwoite i interesujące' - trzymajcie więc kciuki za to :) Niedziela jutro czyli czas na moją tygodniową spowiedź, tu, na moim blogu. Napiszę o wszystkim co było naj w tym tygodniu - muzyce, tekstach, filmach, rzeczach itp. itd. Uważajcie! :)
A co tam u was? Mam nadzieję, że macie się dobrze, tak jak ja ostatnio.
do usłyszenia!
♥ Gosia M

P.S. Jeżeli nie wiecie, o jakiej stronie mówię, zapraszam do sprawdzenia tego tutaj: [GMP]   http://www.facebook.com/gosiamikosphotography

No comments:

Post a Comment